duminică, 10 martie 2013

Două poezii cu ghiocei

1.Ghiocelul
Autor:
Otilia Cazimir


                                  Spre sfârșit de iarnă grea,
                                  De sub pătura de nea,
                                  S-a ivit un ghiocel,
                                  Aninat ca de cercel,
                                  Intr-un vârf de firicel.
                                  Ghiocelul clopoțel !

                                  El a dat de veste, el,
                                  Că dorita primăvară,
                                  A venit din nou în țară,
                                  Cu căldură și cu soare,
                                  Pentru fiecare floare.












2. Ghiocel
 Autor:
Doru Năstăsoiu 

Cu chip de clopoțel plăpând
Ieșit cu greu de sub zăpadă
Sunt eu mic, dar am de gând
Plecat să stau, sa nu se vadă.

Nu sunt frumos, nu am miros
Dar nu mă faceți de ocară
Ca m-am grăbit sa ies de jos
S-aduc cu mine primăvara!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu