marți, 18 iunie 2013

Macii

Autor: Magda Isanos


                                    Ardeau ca nişte facle vii,
                                    în vârf de firave tulpini.
                                    Îşi înălţau râzând zglobii
                                    obrazul roşu dintre spini.

                                    I-am adunat cu mâini avare,
                                    am rătăcit în seara blândă,
                                    umplându-mi braţele de floare
                                    învăpăiată şi plăpândă.

                                    Şi m-am întors într-un târziu,
                                    departe cîmpul rămânea,
                                    atât de singur şi pustiu
                                    în urma mea.

                                   Dar când acasă-am încercat
                                   să-i strâng într-un aprins buchet,
                                   toţi macii mei s-au scuturat
                                   ca nişte lacrimi pe parchet.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu