duminică, 18 martie 2012

Am fost o floare

Autor:
Ecaterina Pitiș



                                    Eu fost-am poate-n alte lumi o floare
                                    Că toamna când mor florile mă doare
                                    Şi plânge trist în pieptul meu ceva:
                                    E sufletul ce-n primăveri cânta.

                                    Eu port şi-acum în ochi adeseori
                                    Doi picuri mari de rouă sclipitori,
                                    De rouă sfântă, caldă-alintătoare
                                    Ce mi-au rămas de când eram o floare.

                                    Şi mi-a rămas un dor nostalgic, sfânt.
                                    După grădini ce nu sunt pe pământ
                                    Şi-o dragoste adâncă pentru soare.


Din revista "Ţara Nostră",
anul VII, nr. 42-43
(24 octombrie 1926)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu