sâmbătă, 31 martie 2012

Florile ce ți le-am dat

Autor:
Cincinat Pavelescu

                                           Florile ce ţi le-am dat
                                           S-au uscat!
                                           Vorbele ce ţi le-am spus
                                           Au apus!
                                           Parcul unde mă plimbai
                                          Ca-ntr-un rai,
                                          De bătrân şi veştejit
                                          A murit.
                                          Numai doru-mi fără glas
                                          A rămas!
                                          El sub geamul tău în zori
                                          Pune flori,
                                          Ca să simţi că-n toamna rea,
                                          Ce cădea,
                                          Îţi trimit din depărtări
                                          Sărutări!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu