luni, 2 aprilie 2012

Ta fleur de pissenlit (Floarea ta de păpădie)

Autor: ?
                        
            TA FLEUR DE PISSENLIT

                           On entend un chant lointain,
                           Et seul un rêve entre nous…
                           Le ciel aux étoiles mûres
                           Me séduit avec ses refrains

                           Je les regarde toutes les nuits
                           Et me demande si elles sont mûres
                           Comme tes seins doux,
                           Où mon baiser veut être bercé…

                           Et entre tes cuisses veloutées,
                           Je désire boire mon café au lait.
                           Ta douce fleur de pissenlit
                           Donne-la moi, mon amour, à moi seul…

                           Seul un rêve entre nous…
                           Le ciel aux étoiles mûres


 ***
FLOAREA TA DE PĂPĂDIE

Se-aude un cânt  departe.
Doar un vis ne mai desparte…
Cerul cu stelele coapte
Mă seduce iar cu şoapte.

Le privesc noapte de noapte
Şi mă întreb dacă sînt coapte,
Cum sunt sânii tăi  cei dulci,
Unde  un sărut să- mi culci…

Pe coapsele tale catifelate,
Vreau să beau cafea cu lapte.
Floarea ta  de păpădie,
Dă- mi-o, dragă, numai mie !

Doar un vis ne mai desparte…
Cerul cu stelele coapte...

Traducere :Janina Ivănescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu